Interhome nöjdhetsgaranti

Nytt och exklusivt hos Interhome: Vår nöjdhetsgaranti!

Vårt mål är att du ska bli nöjd! Vi erbjuder dig tryggheten att veta att ditt semesterhem kommer vara exakt som beskrivningen på hemsidan. Detta garanterar vi, annars får du pengarna tillbaka!

Tack vare Interhomes nöjdhetsgaranti är du redan vid ankomst till ditt semesterhem automatiskt försäkrad mot otrevliga överraskningar, utan extra kostnad. Vi återbetalar dig upp till 5 000 Euro av hyrespriset för oförutsedda, väsentliga brister i din semesterbostad. Snabbt och utan krångel.

De viktigaste punkterna av Interhomes nöjdhetsgaranti:

  • Pengarna tillbaka upp till 5 000 Euro.
  • Försäkringen börjar gälla vid bokningstillfället och slutar en dag (24 timmar) efter att du fått tillträde till semesterbostaden.
  • Väsentliga brister är brister som gör det omöjligt för den försäkrade parten att bo i semesterbostaden under normala förhållanden, eller avsaknaden av tjänster som var avgörande för valet av semesterboende.


Rapportera eventuella brister i bostaden du bokat inom 24 timmar efter incheckning genom att ringa +41 44 283 32 22. Allianz servicecenter ka nås måndag till fredag mellan 08:00 – 18:00. Utanför öppettiderna, på helgdagar och jul- och nyårsafton måste rapporteringen göras nästkommade vardag.

Läs mer om försäkringsvillkoren här.
Försäkringen gäller alla bokningar från och med 1a maj 2017.

Allianz Travel Insurance